Monthly Spreads

07-04-2019

Persoonlijk vind ik dit type pagina’s een van de leukste om te maken: de maand spread. Elke keer als een nieuwe maand begint, maak je zo een spread om aan te geven welke maand begint. Er zijn een paar soorten spreads die je kunt maken, bijvoorbeeld een overzichtspagina, waarin je kunt zetten wat je allemaal gaat doen die maand, je kunt er je inkomsten en uitgaven in zetten en wat notities neerzetten. Dan heb je nog de ‘tekeningspread’, waarbij je een getekende of geschreven pagina maakt om de maand aan te duiden. Daarnaast kun je ook nog met foto’s de pagina versieren. Bij deze zal ik een paar van mijn monthly spreads laten zien voor inspiratie. 

Deze April pagina is een beetje een voorbeeld van een spread die je met foto’s kunt versieren. Deze heb ik een beetje gemaakt met het idee: less is more! Soms maak je het mooier door het gewoon simpel te houden.

Dit is meer een getekende spread. De bloemetjes symboliseren dat het lente wordt. Ik denk dat het roze kleurtje het best wel vrolijk maakt en ook bij deze geld het: less is more.

December stond bij mij in het teken van galaxy en vandaar heb ik deze pagina gemaakt. Omdat december een feestmaand is heb ik hierbij iets meer decoratie gedaan en mede daarom is het een van mijn favorieten geworden.

Omdat in November de winter toch wel een beetje begint, had ik bedacht om lichtjes te maken bij deze monthly spread. Je kunt met deze lichtjes ook nog heel veel andere pagina’s bedenken 

Deze pagina heb ik in de zomervakantie gemaakt, vandaar de tekeningetjes. Ikzelf hou van reizen en vakantie en dat is waarom ik deze pagina zo leuk vind.

Deze pagina heb ik geinspireerd op een andere pagina van pinterest. Vooral als je begint met je Bullet Journal is dat een goede tip om te doen, omdat er superveel inspiratie op staat!

© Pinklr.nl
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin